مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-19فناوري

چالش های اقتصاد مخابرات در سال 1400


یک کارشناس حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات دلایلی را برشمرد که اگر شرکت های مخابراتی بدون اعلام ورشکستگی سال جاری را پشت سر بگذارند، داستان موفقیتشان را باید روایت کنند.

- خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در یادداشت عباس پورخصالیان آمده است: پیام دبیر کل اتحادیه بین المللی مخابرات، به مناسبت روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعات در سال 2021، مثل سال های اخیر بشارت دهنده رسالت فناوری های اطلاعات و ارتباطات در امر خطیر تحول (یا به بیان من) ترادیسی دیجیتالی جوامع انسانی از اقتصاد سنتی به اقتصاد دیجیتالی در جامعه اطلاعات است.

تنها تفاوت پیام امسال دبیر کل اتحادیه بین المللی مخابرات نسبت به پیامهای سالیان پیش این است که پیام امسال ایشان از فناوری های اطلاعات و ارتباطات به عنوان مدافع جامعه انسانی در برابر کووید 19 یاد می کند.

به عقیده دبیر کل اتحادیه بین المللی مخابرات، بسیاری از داستانهای روایت شده از کارکرد موفقیت آمیز فناوری های اطلاعات و ارتباطات در برابر کووید 19، هم گویای اهمیت حیاتی فناوری های اطلاعات و ارتباطات هستند و هم ناهمگونی و نابرابری های عمیق توسعه جامعه اطلاعات و دولت دیجیتالی را در میان و در درون برخی از کشورها بر ملا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های اقتصاد مخابرات در سال 1400

چالش های اقتصاد مخابرات در سال 1400