مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-19پزشكي

معلمی که زنده شد و کلیه اش را به شاگردش بخشید


تصور نمی کرد ردای معلمی به تن کند؛ همیشه آرزوهایش را در خلبانی و پزشکی جست وجو می کرد اما گردش روزگار او را به شغلش علاقه مند کرد.

روزنامه خراسان در ادامه نوشت: سعید حاجی زاده ، معلمی است که بعد از یک تصادف تلخ، تصمیم به اهدای یکی از کلیه هایش به دانش آموز نیازمند پیوند می گیرد و از پیکر مملو از زخم و جراحت خود به کالبد از نفس افتاده یک بیمار دیگر جان می بخشد.

گره گشایی حاجی زاده از کار دیگران به همین جا ختم نمی شود و او به تازگی یک تبلت و تلویزیون منزلش را هم به یک دانش آموز نیازمند اهدا کرده است.

با این معلم تاکستانی هم صحبت شدیم: 6 ساله که بودم در کلاس سوم ثبت نام کردم حاجی زاده این طور راوی گذشته اش می شود و می گوید: به دلیل علاقه زیادم به درس خواندن از چهارسالگی همراه برادر بزرگ ترم به مدرسه می رفتم.

همان سال شاگرد اول شدم و معلمان زمانی که به علاقه، توانایی و استعدادم پی بردند، قبول کردند به عنوان دانش آموز رسمی در کلاس دوم بنشینم.

6 ساله که بودم در کلاس سوم ثبت نام کردم در پایه نهم علاقه خیلی زیادی به خلبانی و پزشکی داشتم، اما به طور ناخواسته وارد دانشسرای مقدماتی شدم که با چهار سال تحصیل در آن جا رسما معلم می شدیم.

بعد از اتمام دانشسرا برای تدریس به روستاهای مناطق محروم استان زنجان اعزام شدم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی که زنده شد و کلیه اش را به شاگردش بخشید

معلمی که زنده شد و کلیه اش را به شاگردش بخشید