مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-19حوادث

بازداشت مسئول یک تالار پذیرایی در خرم آباد


فرماندار خرم آباد از تعطیلی و پلمب یک تالار پذیرایی و بازداشت مسئول این واحد صنفی با دستور قضایی به دلیل رعایت نکردن مصوبات و دستورالعمل های ستاد کرونا خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرماندار خرم آباد از تعطیلی و پلمب یک تالار پذیرایی و بازداشت مسئول این واحد صنفی با دستور قضایی به دلیل رعایت نکردن مصوبات و دستورالعمل های ستاد کرونا خبر داد.

جعفر طولابی با اشاره به ممنوعیت فعالیت تالارهای پذیرایی در شرایط کرونایی افزود: در همین راستا روز گذشته طی اطلاع از برگزاری مراسم عروسی در یکی از تالارهای شهر با هماهنگی پلیس اماکن نیروی انتظامی و دادستانی شهرستان خرم آباد برای تعطیلی و پلمب این تالار اقدام شد.

وی با اشاره به برخورد قاطع با ناقضان دستورالعمل های ستاد کرونا به عنوان یک خواسته عمومی، تصریح کرد: مسئول این تالار دستگیر شد، چون با وجود هشدارهای جدی ستاد مقابله با کرونا و توصیه های اکید متولیان حوزه سلامت شهرستان به برگزاری مراسم جشن اقدام و پروتکل های بهداشتی را نقص کرده بود.

طولابی با اشاره به وضعیت نارنجی شهرستان از تمامی شهروندان خواست پروتکل های بهداشتی را رعایت و از حضور در تجمعات و اماکن شلوغ پرهیز کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مسئول یک تالار پذیرایی در خرم آباد

بازداشت مسئول یک تالار پذیرایی در خرم آباد