مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-19پزشكي

معلمی که زنده شد و کلیه اش را به شاگردش بخشید


تصور نمی کرد ردای معلمی به تن کند؛ همیشه آرزوهایش را در خلبانی و پزشکی جست وجو می کرد اما گردش روزگار او را به شغلش علاقه مند کرد.

- تصور نمی کرد ردای معلمی به تن کند؛ همیشه آرزوهایش را در خلبانی و پزشکی جست وجو می کرد اما گردش روزگار او را به شغلش علاقه مند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: سعید حاجی زاده ، معلمی است که بعد از یک تصادف تلخ، تصمیم به اهدای یکی از کلیه هایش به دانش آموز نیازمند پیوند می گیرد و از پیکر مملو از زخم و جراحت خود به کالبد از نفس افتاده یک بیمار دیگر جان می بخشد.

گره گشایی حاجی زاده از کار دیگران به همین جا ختم نمی شود و او به تازگی یک تبلت و تلویزیون منزلش را هم به یک دانش آموز نیازمند اهدا کرده است.

با این معلم تاکستانی هم صحبت شدیم: 6 ساله که بودم در کلاس سوم ثبت نام کردم حاجی زاده این طور راوی گذشته اش می شود و می گوید: به دلیل علاقه زیادم به درس خواندن از چهارسالگی همراه برادر بزرگ ترم به مدرسه می رفتم.

همان سال شاگرد اول شدم و معلمان زمانی که به علاقه، توانایی و استعدادم پی بردند، قبول کردند به عنوان دانش آموز رسمی در کلاس دوم بنشینم.

6 ساله که بودم در کلاس سوم ثبت نام کردم در پایه نهم علاقه خیلی زیادی به خلبانی و پزشکی داشتم، اما به طور ناخواسته وارد دانشسرای مقدماتی شدم که با چهار س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی که زنده شد و کلیه اش را به شاگردش بخشید

معلمی که زنده شد و کلیه اش را به شاگردش بخشید