مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-19سياسي

بلاتکلیفی بیمه تاکسیرانان/ چرا تامین اجتماعی شفاف سازی نمی کند؟


مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهرهای کشور گفت: علی رغم توافق نامه سازمان تامین اجتماعی با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مبنی بر به روز رسانی لیست رانندگان تاکسی و جایگزینی 7000 راننده فعال در حوزه حمل و نقل این کار اجرایی نشده و بیمه رانندگان تاکسی .

- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهرهای کشور گفت: علی رغم توافق نامه سازمان تامین اجتماعی با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مبنی بر به روز رسانی لیست رانندگان تاکسی و جایگزینی 7000 راننده فعال در حوزه حمل و نقل این کار اجرایی نشده و بیمه رانندگان تاکسی همچنان بلاتکلیف باقی مانده است.

مرتضی ضامنی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت بیمه رانندگان تاکسی گفت: از سال 1389 مصوبه ای وجود دارد که 50 درصد حق بیمه رانندگان حمل و نقل درون شهری را دولت با عنوان یارانه بیمه پرداخت می کند؛ در حقیقت رانندگان فقط 50 درصد از حق بیمه خود را پرداخت می کنند.

از آن سال و به صورت دوره ای این لیست ها توسط دستگاه های متولی مانند شهرداریها و اصناف به روز می شد و به سازمان تامین اجتماعی ارسال می شد و رانندگانی که پروانه فعالیت داشتند می توانستند از این امکان استفاده کنند.

وی افزود: در سال 1392 سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد به علت اینکه تعداد افراد بیشتر از سقف اعتبار تخصیصی دولت شده است لیست رانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی بیمه تاکسیرانان/ چرا تامین اجتماعی شفاف سازی نمی کند؟

بلاتکلیفی بیمه تاکسیرانان/ چرا تامین اجتماعی شفاف سازی نمی کند؟