مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-19سياسي

کتاب تاکتیکی اقدامات مشترک کشورهای عضو «آیونز» تدوین و ابلاغ شد


برای نخستین بار، کتاب تاکتیکی متناسب با استفاده در رزمایش ها و اقدامات مشترک میان کشورهای عضو آیونز، ویژه منطقه اقیانوس هند و حوزه های ژئوپلیتیکی دریایی جمهوری اسلامی ایران تدوین شد.

- ، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رییس دوره ای اجلاس فرماندهان نیروهای دریایی اقیانوس هند IONS، با اعلام این خبر گفت: ریاست ایران بر اجلاس فرماندهان نیروهای دریایی اقیانوس هند (Indian Ocean Naval Symposium) در حالی تیرماه سال جاری به پایان می رسد که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پایان ریاست 3 ساله خود، یک تغییر بزرگ را در این اجلاس به یادگار خواهد گذاشت.

وی افزود: این تغییر بزرگ، یک کتاب تاکتیکی برای رزمایش ها و اقدامات مشترک میان کشورهای عضو آیونز، ویژه منطقه اقیانوس هند و حوزه های ژئوپلیتیکی دریایی جمهوری اسلامی ایران شامل خلیج فارس، دریای عمان و اقیانوس هند و دریایی خزر است.

دریادار خانزادی خاطر نشان کرد: این کتاب یک نشریه تاکتیکی شامل محاوره و مکالمه تاکتیکی بین نیروهای دریایی است که به عنوان یک زبان مشترک میان کشورهای دوست برای تعامل با یکدیگر در جریان رزمایش ها، تمرین ها و عملیات های دریایی مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب تاکتیکی اقدامات مشترک کشورهای عضو «آیونز» تدوین و ابلاغ شد

کتاب تاکتیکی اقدامات مشترک کشورهای عضو «آیونز» تدوین و ابلاغ شد