مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-19ورزشي

روابط عمومی باید رابط بین مردم و مسئولان باشد


ارتباط در روابط عمومی باید دوطرفه باشد به نحوی که علاوه بر اطلاع رسانی خدمات به مردم، دردها، مشکلات و مطالبات مردمی نیز گردآوری شده و به مسئولان ارائه شود.

- مهرستان - فرماندار مهرستان گفت: ارتباط در روابط عمومی باید دوطرفه باشد به نحوی که علاوه بر اطلاع رسانی خدمات به مردم، دردها، مشکلات و مطالبات مردمی نیز گردآوری شده و به مسئولان ارائه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر شهرستان مهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

فرماندار مهرستان در این مراسم با تبریک روز ملی ارتباط و روابط عمومی اظهار داشت: وظیفه روابط عمومی تنها نصب یک بنر تبریک و یا تسلیت نیست بلکه اطلاع رسانی در زمینه های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی و ورزشی است تا مردم بدانند چه خدماتی به آنها شده است.

محمدرفیع دهواری افزود: یکی از مبانی توسعه سازمانی، روابط عمومی پویا و کارآمد است، به دلیل اینکه روابط عمومی پایگاه اطلاعات و ارتباطات سازمان است.

وی گفت: ارتباط در روابط عمومی باید دوطرفه باشد به نحوی که علاوه بر اطلاع رسانی خدمات به مردم، دردها، مشکلات و مطالبات مردمی نیز گردآوری شده و به مسئولان ارائه شود.

فرماندار مهرستان بیان داشت: همزمان با شیوع ویروس در شهرستان مهرستان نیز در این مراسم اظهار داشت: بدون تردید روابط عمومی به عنوان عنصر اصلی در عرصه سیاست گذاری های کلان نظام و هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی باید رابط بین مردم و مسئولان باشد

روابط عمومی باید رابط بین مردم و مسئولان باشد