مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-19اقتصادي

مدیریت مصرف یک لامپ 100 واتی از خاموشی برق جلوگیری می کند


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب گفت: اگر هر خانواده ای مصرف یک لامپ 100 واتی را مدیریت کند، هیچ گونه کمبود و خاموشی برق نخواهیم داشت.

علی اسدی در گفت و گو با ایرنا، افزود: به دلیل کمبود بارش ها در سطح کشور، افزایش دما و مصرف انرژی به خاطر کرونا، مصرف برق نیز زیاد شده و تابستان بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: درخواست ما این است که برای عبور از پیک تابستان و اینکه خاموشی نداشته باشیم، مردم در ساعت های پیک مصرف از ساعت 13 تا 18 و ساعت 20 تا 22 شب همکاری و مدیریت مصرف داشته باشند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب اظهار داشت: در یک ماه گذشته توانسته ایم مدیریت بار را به خوبی پیش ببریم به طوری که مصرف انرژی و پیک ما در اردیبهشت ماه سالجاری نسبت به فروردین ماه 10 تا 12 درصد کاهش بار داشته است.

اسدی اضافه کرد: برای کاهش خاموشی ها، پروژه هایی را در حوزه صنعت برق از سال 99 آغاز کردیم و خوشبختانه این پروژه ها را به نحوی اجرایی کردیم که در اوایل سال جاری در مدار بهره برداری قرار بگیرند.

وی گفت: امسال نیز با جدیت بیشتری از سالهای گذشته تلاش خواهیم کرد تا سیاست ها و برنامه های وزارتخانه را برای توسعه صنعت برق را اجرایی کنیم.

استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 14 شهرستان، 86 دهستان و 2 هزار و 595 آبادی دارد و 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مصرف یک لامپ 100 واتی از خاموشی برق جلوگیری می کند

مدیریت مصرف یک لامپ 100 واتی از خاموشی برق جلوگیری می کند