مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-19اجتماعي

معلمی که برای تدریس زمین خود را فروخت


معلمی با 27 سال سابقه خدمت برای اینکه دانش آموزان روستا از تحصیل جا نمانند مسئولیت رفت و آمدشان از مسیر صعب العبور را بدون هیچ کمکی از طرف دولت و با فروش زمین شخصی بر عهده گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، عدالت آموزشی یکی از مسائلی است که تبدیل به گره بزرگ باز نشده آموزش و پرورش شده است.

تا قبل از کرونا عدالت آموزشی در کلاس های کانکسی و چادری یا نبود معلم و امکانات آموزشی خلاصه می شد اما با شیوع و گسترش این ویروس، اهمیت عدالت آموزشی بیش از همیشه خود را نشان داد اما در این میان هستند معلمانی که با وجود تمامی مشکلات و نبود عدالت آموزشی باز هم به تدریس و خدمت ادامه می دهند و خود را نسبت به آموزش دانش آموزان متعهد می دانند.

شعبان متولی زاده، معلمی که همچنان و پس از 27 سال سابقه کاری در مناطق صعب العبور مشغول تدریس و خدمت به دانش آموزان است، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: من پس از 27 سال در یکی از مناطق محروم استان مازندران مشغول به تدریس هستم و در این راه از هیچ کاری فروگذاری نکرده ام.

این معلم با سابقه افزود: متاسفانه یکی از مشکلاتی که دانش آموزان ما برای بهره مندی از تحصیل در این منطقه با آن دست و پنجه نرم می کنند صعب العبور بودن مسیر روستا تا مدرسه است که با عبور از رودخانه و جنگل ممکن است بنابراین من تصمیم گرفتم که مسئولیت رفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی که برای تدریس زمین خود را فروخت

معلمی که برای تدریس زمین خود را فروخت