مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-19سياسي

سدهای خداآفرین و قیزقلعه سی تا دو ماه آینده آبگیری می شوند


استاندار آذربایجان شرقی، انتقال آب ارس به تبریز را مهم ترین پروژه آبی استان دانست و گفت: سدهای قیزقلعه سی و خداآفرین نیز تا دو ماه آینده آبگیری می شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی، انتقال آب ارس به تبریز را مهم ترین پروژه آبی استان دانست و گفت: سدهای قیزقلعه سی و خداآفرین نیز تا دو ماه آینده آبگیری می شوند.

محمدرضا پورمحمدی در هفتاد و دومین جلسه امروز شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی، به بخشی از مهم ترین اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم در بخش آب اشاره کرد و گفت: در طول این مدت و بخصوص در دو سال اخیر، اقدامات بسیار خوبی در زمینه آبرسانی و سدسازی انجام شده است.

وی با اشاره به بهره برداری از سد کلقان بستان آباد توسط رییس جمهور در ماه های اخیر، اظهار کرد: دولت، توجه ویژه ای به تکمیل و بهره برداری پروژه های حوزه آب در آذربایجان شرقی دارد و با موافقت رییس جمهور 350 میلیارد تومان برای تکمیل سدهای خداآفرین، قیزقلعه سی و گردیان اختصاص یافته است.

وی با انتقاد از عدم بهره برداری از سدهای شهید مدنی و شهریار، گفت: تکمیل این سدها یکی از جدی ترین اولویت های مدیریت ارشد استان و از مطالبات مردمی است.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی بیشتر برای صرفه جویی در مصرف منابع آبی، اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سدهای خداآفرین و قیزقلعه سی تا دو ماه آینده آبگیری می شوند

سدهای خداآفرین و قیزقلعه سی تا دو ماه آینده آبگیری می شوند