مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-19سياسي

برفاب؛ تلفیقی از تاریخ و آینده


مستند برفاب با هدف معرفی جاذبه های گردشگری و مذهبی شهرستان قروه و بانگاه انتقادی به حوزه عدم مدیریت صحیح روان آب های شهرستان قروه توسط نهاد امام جمعه این شهرستان ساخته شد.

- ایسنا/کردستان مستند برفاب با هدف معرفی جاذبه های گردشگری و مذهبی شهرستان قروه و بانگاه انتقادی به حوزه عدم مدیریت صحیح روان آب های شهرستان قروه توسط نهاد امام جمعه این شهرستان ساخته شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عابدین رستمی امام جمعه شهرستان قروه با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرستان قروه با وجود پتانسیل های گردشگری و جاذبه های توریستی و مذهبی از شهرستان های گمنام در کشور است که در صورت جدیت و سرمایه گذاری هدفمند در این زمینه استعداد تبدیل به قطب گردشگری در شرق استان کردستان را داراست.

کارگروه ویژه فرهنگی نهاد امام جمعه شهرستان قروه با درک اهمیت این موضوع و با هدف معرفی جاذبه های مذهبی و گردشگری این شهرستان و همچنین چالش ها و کاستی های موجود در این مناطق اقدام به ساخت مستند برفاب کرده است.

امام جمعه شهرستان قروه بیان کرد: مستند برفاب داستان جاری شدن سالانه 35 میلیون مکعب آب از سرچشمه کوه های بدروپریشان است که باگذشتن از پهنه وسیعی از شهرستان در نهایت به سدتلوار و به سمت رودخانه سفید رودجاری می شود و متاسفانه به دلیل عدم مدیریت استفاده از این ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برفاب؛ تلفیقی از تاریخ و آینده

برفاب؛ تلفیقی از تاریخ و آینده