مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-05-19سياسي

لزوم بهره گیری از دانشوران و شایستگان در نهاد شوراها


در نهاد مدنی شورا باید از دانشوران، متخصصان و شایستگان استفاده شود تا شاهد کارایی بهتر آن باشیم.

- اظهار داشت: با آنکه از تشکیل شوراها در کشور زمان زیادی گذشته است ولی در کلیات نسبت به کشورهای دیگر هنوز جوان و پدیده ای نو است.

وی با عنوان اینکه شهر متشکل از انسان و طبیعت است و نیاز به توانمندیهای دیگری دارد افزود: حوزه فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و… آن را می طلبد تا از صنوف مختلف در شورا حضور داشته باشند.

وی آموزش و ایجاد کمیسیون ها در شوراها را بسیار مهم توصیف و ادامه داد: آموزش برای اعضای شورا موجب اطلاع از قانون و برطرف نمودن مطالبات مردم بر اساس آن را دارد و همچنین ایجاد کمیسیون ها در شورا که در درون شورا شکل می گیرد می تواند شورا را به سمت رشد سوق دهد.

نماینده دولت در شهرستان فریدونکنار ضمن اشاره به استفاده از عقل و فهم عمومی بیان کرد: باید در شورا از دانش ورها و متخصصین هر حوزه استفاده شود تا شاهد مصوبات بهتر و مفیدتر شوراها باشیم.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به وجود کسالت در میان مردم برای مشارکت در انتخابات؛ تصریح کرد: متأسفانه کسالت و دلخوری میان مردم وجود دارد که در موقع انتخابات خود را نشان می داد، آلودگی ها، فضای اتهامی و فسادی که در جامعه مطرح می شود موجب نارضایتی مردم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری از دانشوران و شایستگان در نهاد شوراها

لزوم بهره گیری از دانشوران و شایستگان در نهاد شوراها