مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-18سياسي

پیگیری صدور مجوز مرز هوایی برای فرودگاه یاسوج


استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پیگیری اخذ مجوز ماده 23 قانون تنظیم جهت پروژه ملی سد آبریز و مصوبات سفر رییس برنامه و بودجه به استان اشاره کرد و گفت: - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پیگیری اخذ مجوز ماده 23 قانون تنظیم جهت پروژه ملی سد آبریز و مصوبات سفر رییس برنامه و بودجه به استان اشاره کرد و گفت: رایزنی های لازم جهت خرید تجهیزات فرودگاه یاسوج نیز انجام شد.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور و جانشین فرماندهی اقتصادی مقاومتی استان دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است پروژه های اقتصاد مقاومتی استان در سال 1400 که به تایید سازمان برنامه و بودجه کشور رسیده است طی نامه ای با امضای استاندار به تعداد 8 پروژه جهت تامین و تقویت اعتبار از محل منابع متمرکز ملی تقدیم معاون پارلمانی رییس جمهور شد.

حسین کلانتری پیرامون مصوبات این نشست، عنوان کرد: معاون پارلمانی رییس جمهور در این خصوص همکاری لازم را به عمل آورد و در این خصوص قول مساعد داد.

نماینده عالی دولت در استان، عنوان کرد: مقرر شد مجوز مرز هوایی برای فرودگاه یاسوج جهت اعزام مسافرین به شهرهای مقدس کربلا، نجف و سوریه صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری صدور مجوز مرز هوایی برای فرودگاه یاسوج

پیگیری صدور مجوز مرز هوایی برای فرودگاه یاسوج