مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 02:102021-05-18حوادث

آغاز واکسیناسیون پلیس در تهران


رییس پلیس تهران بزرگ از آغاز واکسیناسیون کرونا در مجموعه پلیس پایتخت خبر داد و گفت: هیچ فرمانده ای واکسن دریافت نکرده و واکسیناسیون را از ماموران رده پایین و عملیاتی آغاز کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سردار رحیمی در گفت و گو با مهر با اشاره به آغاز واکسیناسیون کرونا برای مأموران پلیس در تهران اظهار کرد: واکسیناسیون مأموران نیروی انتظامی در تهران بزرگ آغاز شده است، در واقع اولویت تزریق واکسن را برای همکارانی که با متهم و با مردم سر و کار دارند آغاز کرده ایم.

وی افزود: واکسیناسیون در پلیس تهران بزرگ از پرسنل رده پایین تر که بیشتر عملیاتی هستند آغاز شده است و این کار در حال انجام است.

1200 مأمور واکسن کرونا دریافت کردند به گفته رییس پلیس تهران بزرگ حدود 1200 تا 1500 نفر از پرسنل کلانتری ها، راهنمایی و رانندگی، یگان امداد و باقی مأموران که بیشتر از افراد دیگر با متهم در ارتباط هستند واکسیناسیون شده اند.

سردار رحیمی تصریح کرد: هیچ فرمانده، مدیر، مسئول رتبه بالا در فرماندهی تهران بزرگ واکسن کرونا دریافت نکرده است.

مأموران ستاد ترخیص هم در لیست دریافت واکسن کرونا قرار گرفتند وی ادامه داد: درست است که فرماندهان ما هم در مأموریت ها درگیر هستند و حضور دارند اما ما گفتیم اول سرانگشتان (مأموران عملیاتی) واکسینه شوند و بعد مراتب بالاتر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون پلیس در تهران

آغاز واکسیناسیون پلیس در تهران