مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 20:302021-05-18اقتصادي

بحران کاهش جمعیت کمبود سیب و پرتقال نیست!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، عباس شمسعلی طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: سال هاست که هشدارهای نگران کننده ای از سوی کارشناسان و برخی رسانه های دغدغه مند در خصوص روند نامطلوب آمار جمعیتی کشور و وقوع بحران جمعیتی در سال های پیش رو مطرح .

- فراموش نکنیم که اکنون زمان بهره مندی از پنجره طلایی جمعیت است که حدود 15 سال از گشوده شدن آن گذشته و چند سال دیگر این امکان ترمیم ساختار جمعیتی به یک رؤیای دست نیافتنی تبدیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، عباس شمسعلی طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: سال هاست که هشدارهای نگران کننده ای از سوی کارشناسان و برخی رسانه های دغدغه مند در خصوص روند نامطلوب آمار جمعیتی کشور و وقوع بحران جمعیتی در سال های پیش رو مطرح می شود از جمله اینکه با ادامه روند کاهشی نرخ رشد جمعیت و نرخ باروری، ایران در سه دهه آینده جزو پیرترین کشورهای دنیا می شود شرایطی که کشورهایی مثل آلمان یا فرانسه و بریتانیا طی 7 تا 9 دهه به آن رسیدند.

اهمیت موضوع در آن است که به اذعان دیدگاه های مختلف در سطح جهان، جمعیت با ساختار مطلوب از مهم ترین مزیت های یک کشور برای توفیق در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران کاهش جمعیت کمبود سیب و پرتقال نیست!

بحران کاهش جمعیت کمبود سیب و پرتقال نیست!