مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 20:152021-05-18اجتماعي

روزانه 400 بیمار در شهرستان مرزی صالح آباد رایگان ویزیت می شوند


روزانه 400 بیمار در این شهرستان مرزی توسط یک تیم 50 نفره از پزشکان متخصص اعزامی از استان های تهران و البرز ویزیت می شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره بهزیستی صالح آباد گفت: روزانه 400 بیمار در این شهرستان مرزی توسط یک تیم 50 نفره از پزشکان متخصص اعزامی از استان های تهران و البرز ویزیت می شوند.

زری صادقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: گروه پزشکان اعزامی در قالب طرح زندگی خوب با نیت ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، دانش آموزان ایتام و فاقدین شناسنامه به منطقه مرزی و محروم صالح آباد آمده و به مدت یک هفته بیماران را ویزیت خواهند کرد.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط گروه جهادی متشکل از 50 پزشک متخصص، عمومی، دندان پزشک، پیراپزشک، پرستار، مددکار، فعال اجتماعی و فرهنگی افزود: این خدمات شامل عمل سرپایی ختنه، نوار قلب، غربالگری پزشکی، دندان پزشکی، بیماری های داخلی، اطفال، زنان و همچنین تحویل داروی رایگان به مددجویان و بیماران نیازمند شناسایی شده به مدت یک هفته در این منطقه مرزی انجام می شود.

صادقی بیان کرد: بیماران ساکن در روستاهای محروم واقع در نقطه صفر مرزی شامل کنده سوخته، خیرآباد عباس آباد، چشمه آزاد، مهدی آباد، جعفریه، جهان آباد، قشه توت، حاجی آباد و رحیم آباد از این خدمات پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 400 بیمار در شهرستان مرزی صالح آباد رایگان ویزیت می شوند

روزانه 400 بیمار در شهرستان مرزی صالح آباد رایگان ویزیت می شوند