مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 17:252021-05-18سياسي

توزیع 1494 بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان کردستان


مدیرکل زندان های کرستان از توزیع یک هزار و 494 سبد معیشتی بین خانواده های زندانیان خبر داد و گفت: این اقدام در قالب اجرای طرح حمایتی از خانواده زندانیان در ماه مبارک رمضان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مراد فتحی عصر امروز در جلسه مدیران عامل انجمن حمایت زندانیان استان کردستان که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رییس سازمان زندان های کشور و مدیران استان ها، با ابراز خرسندی از تلاش های صورت گرفته در اجرای طرح معیشتی و سرکشی از خانواده زندانیان با همراهی و حضور دلگرم کننده رییس دادگستری و دادستان استان و مدیران استان اظهار کرد: عملکرد مجموعه زندان های استان در تحقق این هدف ارزشمند که دغدغه مقام معظم رهبری در جلوگیری از آسیب به خانواده زندانیان و همچنین تاکیدات مؤکد ریاست سازمان زندا ن ها مبتی بر مراقبت از خانواده های آسیب پذیر زندانیان است، قابل تحسین است.

 وی با اشاره به اجرای طرح حمایت از خانواده زندانیان در کل استان، افزود: برایاس اجرای این طرح از تعداد 112 خانواده زندانیان با حضور مسئولان کردستان بازدید شد.

 وی خاطر نشان کرد: حضور مسئولان به ویژه رییس کل دادگستری و دادستان در این بازدیدها هم موجب دلگرمی خانواده زندانیان شد و هم زمینه بازنگری پرونده قضایی سرپرست آنها فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1494 بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان کردستان

توزیع 1494 بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان کردستان