مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:552021-05-18اقتصادي

مصوبات غیرکارشناسی دولت ها برای شهر بدون سکنه خراسان جنوبی


روستای محمدیه 13 سال پیش با احتساب جمعیت پادگان و فضاهای نظامی اطراف به شهر تبدیل شد و از آن به بعد علی رغم نبود زیرساخت هایی مانند آب، برق، گاز و تلفن و از همه مهم تر جمعیت در زمره یکی از شهرهای خراسان جنوبی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، روستای محمدیه از توابع شهرستان خوسف در مهرماه 86 و در دولت نهم با تصویب هیات دولت به شهر تبدیل شد و عنوان محمدشهر را به خود گرفت.

این روستا 13 سال پیش با احتساب جمعیت پادگان و فضاهای نظامی اطراف به شهر تبدیل شد و از آن به بعد علی رغم نبود زیرساخت هایی مانند آب، برق،گاز و تلفن و از همه مهم تر جمعیت در زمره یکی از شهرهای خراسان جنوبی قرار گرفت.

مصوبه ای که در سال های بعد اعتبار مصوب دریافت کرد و بخشی از جاده های این شهر هم ساخته شد که بعدا مشخص شد بدلیل عدم کار کارشناسی این خیابان کشی در زمین های سند دار مردم بوده و قابلیت واگذاری به شهرداری را ندارد، بنابراین بخشی از جدول گذاری ها طی اعتراضات مردمی و بر اساس حکم قوه قضاییه تخریب و شهرداری محمدشهر هم تا تعیین تکلیف در مرکز کشور تعطیل شد.

از آنجا که انحال هر شهری با رای هیات وزیران انجام می شود، در طول سنوات گذشته به گفته مسئولان استان پیگیری ها و مکاتبات مختلفی در این خصوص صورت گرفته ولی بعد از گذشت 13 سال هنوز این رای به قطعیت نرسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات غیرکارشناسی دولت ها برای شهر بدون سکنه خراسان جنوبی

مصوبات غیرکارشناسی دولت ها برای شهر بدون سکنه خراسان جنوبی