مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:502021-05-18سياسي

زیلوی میبد و خرمای پیارم حاجی آباد هرمزگان تجاری سازی می شوند


نشست معرفی دو محصول نشانه جغرافیایی پایلوت پروژه مالکیت معنوی ایران و سوییس در اجرای اولین سیستم مدیریت نشانه های جغرافیایی در ایران برگزار شد.

- نشست معرفی دو محصول نشانه جغرافیایی پایلوت پروژه مالکیت معنوی ایران و سوییس در اجرای اولین سیستم مدیریت نشانه های جغرافیایی در ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در ادامه اجرای سند همکاری مشترک 4 ساله میان مرکز مالکیت معنوی و مؤسسه فدرال مالکیت معنوی سوییس، نشستی با هدف معرفی دو محصول نشانه جغرافیایی پایلوت در راستای اجرای نخستین سیستم مدیریت نشانه های جغرافیایی در ایران با حضور سید محمد علی میرطاهری، رییس مرکز مالکیت معنوی و نمایندگانی از وزارتخانه های صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی؛ تعاون، کار، و رفاه اجتماعی؛ صنعت، معدن و تجارت؛ و جهاد کشاورزی و همچنین کارشناسان و مدیران پروژه یادشده به صورت مجازی برگزار شد.

رییس مرکز مالکیت معنوی پشتیبانی از تولید و کمک به تولید کنندگان و نقش قوه قضاییه در این زمینه و همچنین تاکیدات ریاست قوه قضاییه و اظهارات رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مقوله تولید را مورد اشاره قرار داد.

وی از آغاز رسمی سال دوم پروژه مشترک مالکیت معنوی ایران و سوییس و با برشمردن فعالیت های صورت گرفته در سال نخست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیلوی میبد و خرمای پیارم حاجی آباد هرمزگان تجاری سازی می شوند

زیلوی میبد و خرمای پیارم حاجی آباد هرمزگان تجاری سازی می شوند