مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-05-18حوادث

وکالت نامه قلابی دست کلاهبرداران را رو کرد


کارمند یک دفترخانه که با تنظیم وکالت نامه جعلی و همدستی 4 نفر دیگر قصد کلاهبرداری چهارونیم میلیارد تومانی داشتند از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، اواخر اردیبهشت امسال پرونده ای با موضوع کلاهبرداری به همراه 2 متهم به پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت ارجاع شد که چکیده پرونده نشان می داد متهمان با در دست داشتن برگ وکالتنامه ای قصد برداشت مبلغ چهار و نیم میلیارد تومان از یک حساب بانکی را داشتند.

با توجه به هوشمندی رییس بانک، موضوع به صورت تلفنی از شاکی استعلام و مشخص شد که صاحب حساب چنین وکالتنامه ای را تنظیم نکرده است.

سرهنگ سیدعلی شریفی رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: افراد مراجعه کننده به بانک توسط مأموران کلانتری 122 دربند دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند.

در ادامه با توجه به اصالت برگ وکالتنامه مأموران به دنبال صادر کننده وکالتنامه رفتند ومشخص شد که متهمان با همدستی یک کارمند دفترخانه اقدام به تنظیم وکالتنامه محضری کرده اند.

وی در ادامه افزود: در این رابطه، شاهدان تنظیم وکالتنامه که با حضور در دفترخانه هویت متهمان را تأیید کرده بودند و کارمند دفترخانه دستگیر شدند و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکالت نامه قلابی دست کلاهبرداران را رو کرد

وکالت نامه قلابی دست کلاهبرداران را رو کرد