مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:102021-05-18سياسي

شاه بیت نیاز امروز زنجان؛ فراموش نکردن روزهای سخت کرونایی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: نباید روزهای سخت کرونایی در پیک چهارم را فراموش کنیم، زیرا سبب عادی انگاری مردم می شود.

- شاه بیت نیاز امروز زنجان؛ فراموش نکردن روزهای سخت کرونایی است ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: نباید روزهای سخت کرونایی در پیک چهارم را فراموش کنیم، زیرا سبب عادی انگاری مردم می شود.

خدابخش مرادی نافچی عصر امروز (28 اردیبهشت) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: امروز پیشگیری با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و نظارت دقیق توسط همه دستگاه های مسئول، نیاز اصلی استان زنجان است.

وی با بیان اینکه فراموش نکردن روزهای سخت کرونایی در پیک چهارم، برای اینکه دچار عادی انگاری نشویم، شاه بیت نیاز امروز استان زنجان است، افزود: حمل و نقل درون شهری در برخی از اتوبوس ها، پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی رعایت نمی شود که نیازمند نظارت پلیس و اعمال قانون متخلفان است.

این مسئول با تاکید بر نقش کلیدی و اولویت بیماریابی هوشمند برای پیشگیری از پیک پنجم بیماری کرونا در استان، تصریح کرد: در زمینه تقویت بیماریابی هوشمند و واکسیناسیون باید همزمان اقدام شود؛ بنابراین فرمانداران این موضوع را در دستورکار ستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه بیت نیاز امروز زنجان؛ فراموش نکردن روزهای سخت کرونایی است

شاه بیت نیاز امروز زنجان؛ فراموش نکردن روزهای سخت کرونایی است