مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 15:502021-05-18سياسي

پیشرفت های مهمی در نشست وین حاصل شده؛ اما مسائل حل نشده ای هم هنوز باقی مانده اند


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین امروز با تکذیب گزارش بی بی سی اعلام کرد: پیشرفت های مهمی در نشست وین حاصل شده؛ اما مسائل حل نشده ای هم هنوز باقی مانده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین امروز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازبی بی سی به نقل از وی را تکذیب کرد.

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در پیامی توییتری در این باره نوشت: من نگفتم در مذاکرات وین در خصوص برجام گشایشی حاصل شده است.

گفتم که از نظر من پیشرفت های مهمی حاصل شده است.

این صحت دارد؛ اما مسائل حل نشده ای هم هنوز باقی مانده اند و مذاکره کنندگان برای نهایی کردن توافق در خصوص احیای برجام به وقت و تلاش بیشتری نیاز دارند.

این در حالیست که بی بی سی پیشتر به نقل از وی ادعا کرده بود: مذاکرات پیشرفت عمده ای داشته و احتمالاً تا فردا خبر مهمی منتشر خواهد شد.

گفتنی است که نشست کمیسیون مشترک برجام در هفته های گذشته در راستای لغو تحریم های ظالمانه آمریکا در دوران ترامپ در جریان است.

جمهوری اسلامی پیشتر تأکید کرده است که لغو تمامی تحریم های یکجانبه آمریکا که با نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل در سال 2018 توسط ترامپ وضع شد و راستی آزمایی صحت آنها، شرط بازگشتایران به تعهدات برجامی خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های مهمی در نشست وین حاصل شده؛ اما مسائل حل نشده ای هم هنوز باقی مانده اند

پیشرفت های مهمی در نشست وین حاصل شده؛ اما مسائل حل نشده ای هم هنوز باقی مانده اند