مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-05-18فرهنگي

پورتال انجمن هنرهای تجسمی خوزستان راه اندازی می شود


در جلسه ای که امروز (28 اردیبهشت 1400) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به میزبانی انجمن هنرهای تجسمی خوزستان برگزار شد راه اندازی پورتال این انجمن مصوب شد.

- ایسنا/خوزستان در جلسه ای که امروز (28 اردیبهشت 1400) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به میزبانی انجمن هنرهای تجسمی خوزستان برگزار شد راه اندازی پورتال این انجمن مصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر چنانی، معاون هنری و سینمایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در نشست تفاهم نامه همکاری و عقد قرارداد پورتال مدیریت الکترونیکی انجمن هنرهای تجسمی خوزستان با شرکت برنامه نویسی آرتیاش گفت: یکی از خدمات کرونا این بود که رویکرد ما را به فضای مجازی عوض کرد و سرعت انتقال را بالا برد.

وی افزود: راه های ارتباطی تبیین شده و راه اندازی سایت انجمن ایده بسیار خوبی است و می تواند در حوزه تجارت الکترونیک و بین المللی به ما کمک کند.

چنانی به ویژگی ها و خدمات پورتال انجمن هنرهای تجسمی خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: اطلاع رسانی فعالیت های انجمن و معرفی اعضای هیأت مدیره، عضوگیری آنلاین و پرداخت صورتحساب ها از جمله حق عضویت و تمدید آن، امکان مشاهده پروفایل هنرمندان و ارتباط سایر شرکت ها با هنرمندان، برگزاری گالری، سمینار، وبینار به صورت مجازی از جمله خدمات پورتال انجمن هنرهای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورتال انجمن هنرهای تجسمی خوزستان راه اندازی می شود

پورتال انجمن هنرهای تجسمی خوزستان راه اندازی می شود