مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 14:352021-05-18بين الملل

روزنامه عبری زبان: اسراییل از توان موشکی حماس غافلگیر شده است


یک روزنامه عبری زبان نوشت که رژیم صهیونیستی در غزه شکست سیاسی و نظامی متحمل شده و آغاز این جنگ هیچ ضرورتی برای این رژیم نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه عبری زبان هاآرتص به قلم آلوف بن در یادداشتی به یورش رژیم صهیونیستی به غزه پرداخت و نوشت که این جنگ علاوه بر اینکه غیر ضروری بود بلکه اکنون با شکست نظامی و سیاسی اسراییل همراه شده است.

به نوشته وبسایت عرب48 ، آلوف بن نوشت: مشخص است که جنگ هیچ ضرورتی برای اسراییل ندارد.

ما شاهد یک شکست نظامی و سیاسی خطرناک هستیم و نابه سامانی ها در میزان آمادگی ارتش و زیرمجموعه هایش نمایان شده و سران دولت از پیشبرد امور ناتوان هستند.

او تأکید کرد که دولت صهیونیستی باید به جای تلاش برای انعکاس تصویری پیروز از خود و به جای کشتار و ویرانی بیشتر در غزه و مختل شدن زندگی در سرزمین اشغالی، این جنگ را فورا متوقف کند.

هاآرتص افزود: مشکل اساسی در آمادگی ارتش برای جنگ در غزه این است که اسراییل به طور کامل از اینکه حماس ابتکار عمل را در دست گرفته و توان و جرأت جنگاوری خود را با شلیک هزاران راکت به  جبهه داخلی اسراییل به نمایش گذاشته، غافلگیر شده است.

این گزارش می افزاید: مشکل دیگر این است که اسراییل در مدت اخیر تمام توجه خود را به مقابله با ایران در سوریه و دیگر مناطق متمرکز کرده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه عبری زبان: اسراییل از توان موشکی حماس غافلگیر شده است

روزنامه عبری زبان: اسراییل از توان موشکی حماس غافلگیر شده است