مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 14:352021-05-18سياسي

بیان دستاوردهای نظام نباید زیر غبار بی تدبیری محو شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بیان دستاوردهای نظام نباید زیر غبار بی تدبیری محو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام حسن شعبانی امروز در آیین تکریم و معارفه رییس جدید تبلیغات اسلامی بناب با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه های زیادی آفریده است؛ اظهار داشت: نباید برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی لکنت زبان گرفت.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم دستگاه های اجرایی کشور امسال برای تحقق شعار سال بیش از پیش تلاش و همت کنند؛ گفت: دشمن از موضوع اقتصاد در حال استفاده بوده و امید مردم را هدف قرار داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه امسال تبلیغات اسلامی استان بحث جهاد امیدآفرینی را در همه برنامه ها مورد توجه قرار داده است؛ تصریح کرد: جهاد امیدآفرینی مد نظر مقام معظم رهبری بوده و برای همین در اولویت برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد.

حجت الاسلام شعبانی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده و بکارگیری از تمام ابزارهای خود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده خواهد کرد و مؤمنین و نیروهای حزب اللهی نباید به بحث های ناامیدی دامن بزنند.

وی با بیان اینکه اقتضائات فرهنگی امروز بسیار گسترده شده است؛ گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نباید صرفاً خود را محدود به ایام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان دستاوردهای نظام نباید زیر غبار بی تدبیری محو شود

بیان دستاوردهای نظام نباید زیر غبار بی تدبیری محو شود