مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 13:402021-05-18ورزشي

زمین فوتبال اصلاندوز از روند تخریبی خارج می شود


زمین چمن فوتبال شهر اصلاندوز از روند تخریبی خارج شده و تلاش می کنیم تا با تأمین اعتبار به تکمیل این پروژه مساعدت شود.

- ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان اصلاندوز گفت: زمین چمن فوتبال شهر اصلاندوز از روند تخریبی خارج شده و تلاش می کنیم تا با تأمین اعتبار به تکمیل این پروژه مساعدت شود.

مینایی در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: با گذشت 21 سال از شروع عملیات احداث زمین چمن فوتبال اصلاندوز، این پروژه با پیشرفت کمتر از 60 درصد به حال خود رها شده و در سال های اخیر روند تخریبی آن شدت گرفته است.

وی تصریح کرد: به دنبال سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان اردبیل دستور لازم برای احداث زمین چمن فوتبال اصلاندوز به عنوان مطالبه جوانان این منطقه هدف گذاری شد اما کار و تعهد انجام شده به شکل نیمه تمام به حال خود رها شده است.

فرماندار شهرستان اصلاندوز گفت: قرار است از ظرفیت ماده 28 در تأمین بودجه و اعتبار مورد نیاز این پروژه استفاده شود تا شاهد تعیین تکلیف این پروژه ورزشی در منطقه باشیم.

مینایی افزود: اداره کل ورزش و جوانان نیز قول مساعد داده تا در سال جاری با پیگیری تأمین اعتبار ملی برای این پروژه، به تکمیل و راه اندازی آن اقدام کند تا جوانان و نوجوانان منطقه بتوانند از این زمین استاندارد برای فعالیت های ورزشی به ویژه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین فوتبال اصلاندوز از روند تخریبی خارج می شود

زمین فوتبال اصلاندوز از روند تخریبی خارج می شود