مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 13:352021-05-18سياسي

مسجدی که محور فعالیت گروه جهادی شد


مسئول گروه جهادی راسخون جهرم با بیان اینکه این گروه جهادی با محوریت یکی از مساجد در محلات شهر جهرم بنا شده است، گفت: هدف ما پررنگ شدن مساجد در بین محلات بوده و به همین منظور یک مسجد را در هر یک از محلات انتخاب کردیم.

- داوود اوسط در گفت وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: گروه جهادی راسخون از سال 93 آغاز به فعالیت کرده است و فعالیت های این گروه در هفت بخش تعریف شده است.

وی فضای مجازی و فرهنگی، اقتصادی و اشتغالزایی، عمران و زیربنایی، بهداشت و سلامت، خدماتی و رفاهی، جذب مشارکت مردمی همچنین جمع آوری زکات را کارگروه های فعال این گروه جهادی عنوان کرد.

مسئول گروه جهادی راسخون شهرستان جهرم با بیان اینکه سال گذشته فعالیت های زیاد و مختلفی در تمام این حوزه ها انجام شد، بیان داشت: 35 راس گاو به ارزش 85 میلیون و 10 گوسفند به ارزش 25 میلیون جهت توزیع بین نیازمندان شهرستان ذبح شد.

اوسط ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی در چند مرحله داشتیم و تاکنون نزدیک به 800 بسته به ارزش 240 میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع شده است همچنین توزیع غذای گرم در 6 مرحله و به تعداد 5600 پرس به ارزش 80 میلیون تومان داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در جهت تسریع ازدواج نیازمندان قدم های مهم و موثری برداشته شده است، بیان داشت: در سال گذشته 16 مرحله جهیزیه تهیه شده که در مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجدی که محور فعالیت گروه جهادی شد

مسجدی که محور فعالیت گروه جهادی شد