مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 13:302021-05-18ورزشي

حضور 11 دوبنده پوش فرنگی قم در رقابتهای کشتی جام بین المللی تختی


رییس هیأت کشتی استان قم با بیان اینکه 11 کشتی گیر قمی در رقابت های کشتی فرنگی جام تختی حضور خواهند داشت، گفت: 4 نفر از جوانان و 7 کشتی گیر بزرگسال نمایندگان قم در این رقابتها هستند.

- ، با بیان اینکه 11 کشتی گیر از استان قم در چهل و یکمین دوره رقابت های کشتی جام بین المللی تختی حضور خواهند داشت، گفت: این مسابقات 29 اردیبهشت بر روی 4 تشک سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

رییس هیأت کشتی استان قم با اشاره به اینکه جام بین المللی تختی در بخش کشتی فرنگی صبح چهارشنبه آغاز و شامگاه، با معرفی نفرات برتر به پایان می رسد، افزود: 30 اردیبهشت نیز مسابقات کشتی بخش آزاد در سالن آزادی برگزار و قم نماینده ای در بخش آزاد نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه این مسابقات اولین مرحله از انتخابی رقابت های جهانی 2021 نروژ است، ادامه داد: نمایندگان قم در دوره گذشته این رقابت ها که به میزبانی شیراز برگزار شد سه مدال برنز و یک مدال طلا را کسب کرده بودند و امیدواریم تعداد مدال های نمایندگان قم نیز در این دوره افزایش یابد.

علیایی با بیان اینکه مهیار چراغی و مهدی جواهری در وزن 55 کیلوگرم، محمد جانقلی و مهدی قادری در وزن 60 کیلوگرم، رضا مردی و امین جبالی فر در وزن 63 کیلوگرم خواهند بود، گفت: محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم، ابوالفضل زینتی رفاه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 11 دوبنده پوش فرنگی قم در رقابتهای کشتی جام بین المللی تختی

حضور 11 دوبنده پوش فرنگی قم در رقابتهای کشتی جام بین المللی تختی