مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 13:202021-05-18اقتصادي

4 پروژه صنعت برق کرمان در قالب هفته هفتم پویش الف ب ایران بهره برداری شد


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان کرمان گفت: امروز طرح پست 132 کیلو ولت ریگان با اعتبار 130 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

- 4 پروژه صنعت برق کرمان در قالب هفته هفتم پویش "الف ب ایران" بهره برداری شد ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان کرمان گفت: امروز طرح پست 132 کیلو ولت ریگان با اعتبار 130 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

محمدرضا حبیبی امروز 28 اردیبهشت ماه در مراسم بهره برداری از پروژه های صنعت برق استان کرمان که به صورت ویدئوکنفرانس با وزیر نیرو افتتاح شد، اظهار کرد: به دلیل بعد مسافت شهرستان ریگان از پست های رستم آباد و محمدآباد و همچنین بار بالای این شهرستان با مشکل تامین برق مطمئن و افت ولتاژ مواجه بوده و با احداث این پست مشکل تامین برق مطمئن برطرف و همچنین ولتاژ برق تحویلی به مشترکین در سطح استاندارد و مطلوب تامین می شود.

وی افزود: با احداث این پست برق مطمئن و پایدار در این منطقه محروم تا 15 سال آینده تامین شد و مجموع طرح های افتتاح شده صنعت برق کرمان در هفته هفتم پویش الف ب ایران 170 میلیارد تومان است.

بنابراین گزارش، امروز همزمان با این پروژه طرح افزایش ظرفیت پست برق شهرستان منوجان و 2 واحد نیروگاهی برق خورشیدی شهرستان راور به ترتیب به ظرفیت یک مگاوات و نیم مگاوات به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 پروژه صنعت برق کرمان در قالب هفته هفتم پویش الف ب ایران بهره برداری شد

4 پروژه صنعت برق کرمان در قالب هفته هفتم پویش الف ب ایران بهره برداری شد