مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 13:202021-05-18فرهنگي

برگزیدگان «فصل امید» و «خیابان تئاترایران» تقدیر شدند


مراسم اهدای جوایز برگزیدگان نخستین رویداد «فصل امید» و «خیابان تئاترایران» با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چند استان در بستر فضای مجازی برگزار شد.

- مراسم اهدای جوایز برگزیدگان نخستین رویداد فصل امید و خیابان تئاترایران با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چند استان در بستر فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در این مراسم که با حضور برگزیدگان مسابقه نمایشنامه نویسی نخستین رویداد فصل امید – 1399 و مسابقه طرح و ایده رویداد خیابان تئاتر ایران – 1399 در دفتر مدیران کل استان ها برگزار شد، مدیرکل هنرهای نمایشی گفت: در تلاش هستیم بودجه سال جاری تئاتر نسبت به سال گذشته دو برابر شود تا بتوانیم با توان بیشتری از هنرمندان این عرصه و تولیدات نمایشی حمایت کنیم.

قادر آشنا با اشاره به تلاش هنرمندان تئاتر در این روزهای سخت گفت: هنرمندان تئاتر از جمله هنرمندانی هستند که با وجود مشکلات متعدد به سبب شیوع ویروس کرونا، هرگز بی کار ننشسته اند و در این شرایط نیز آثار ارزشمندی را خلق کردند.

باید قدردان این هنرمندان به خصوص هنرمندان تئاتر در استان‎ها باشیم که در این شرایط تلاش کردند تا چراغ تئاتر روشن بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان «فصل امید» و «خیابان تئاترایران» تقدیر شدند

برگزیدگان «فصل امید» و «خیابان تئاترایران» تقدیر شدند