مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-18بين الملل

رایزنی رییس جمهوری عراق با سفیر فلسطین در بغداد


رییس جمهور عراق در دیدار با سفیر فلسطین در بغداد، بر موضع ثابت عراق نسبت به قضیه فلسطین و لزوم همکاری موثر برای پایان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین تاکید کرد.

- به نقل از بغداد الیوم، برهم صالح ، رییس جمهوری عراق در دیدار با احمد عقل ، سفیر فلسطین در بغداد، بر موضع ثابت عراق نسبت به قضیه فلسطین و لزوم همکاری موثر برای پایان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفتر ریاست جمهوری عراق، در این دیدار که در کاخ ریاست جمهوری عراق برگزار شد، دو طرف درباره تحولات اخیر در قدس و اراضی 48 و نوار غزه که منجر به شهادت شماری شهروندان غیرنظامی شد و با آزار و اذیت فلسطینیان در قدس همراه بود و همچنین لزوم توقف اقدامات این چنینی که در تعارض با حقوق بشر و قانون بین المللی است، گفت وگو کردند.

برهم صالح همچنین بر موضع ثابت عراق در قبال محوریت قضیه فلسطین و حمایت از آن در محافل بین المللی و ایستادگی در کنار ملت برادر فلسطین برای تحقق آرمان هایش و دستیابی کامل به حقوق مشروع خود تاکید کرد.

اهمیت همبستگی و هماهنگی و همکاری موثر در همه سطوح چه در سطح کشورهای عربی، اسلامی و بین المللی برای پایان این رنج و حفظ حقوق ملت فلسطین و جلوگیری از تجاوزات به آنها از دیگر مسائل مورد تاکید رییس جمهوری عراق بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی رییس جمهوری عراق با سفیر فلسطین در بغداد

رایزنی رییس جمهوری عراق با سفیر فلسطین در بغداد