مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-18فرهنگي

500 پرده سینما در کشور منتظر اکران یک فیلم خوب!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در تمام روز های تعطیلی سینما در سال گذشته گله می شد که چرا سینما جزء مشاغلی دسته بندی شده که مدام با تعطیلی روبرو می شود در حالی که شرایط سینما در مقایسه با خیلی مکان های دیگر مثل رستوران و قهوه خانه از ایمنی و خاطرجمعی .

- مدیرکل نظارت بر نمایش فیلم با ابراز تعجب از وضعیت متفاوت سالن های خالی سینما با بازار های خریدِ مملو از جمعیت تاکید می کند که بیش از 500 پرده نمایش در سراسر کشور برای ادامه حیات خود نیازمند اکران فیلم های خوب هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در تمام روز های تعطیلی سینما در سال گذشته گله می شد که چرا سینما جزء مشاغلی دسته بندی شده که مدام با تعطیلی روبرو می شود در حالی که شرایط سینما در مقایسه با خیلی مکان های دیگر مثل رستوران و قهوه خانه از ایمنی و خاطرجمعی بیشتری برای رعایت پروتکل های بهداشتی برخوردار است، اما حالا که سینما به مشاغل گروه دو منتقل شده و پیش بینی می شود دیگر حتی در صورت قرمز بودن اوضاع کرونا هم تعطیل نشود خبری از رضایت سینمایی ها و علاقه مندی مردم به رفتن به سینما نیست، چرا؟ چون هیچ تهیه کننده و سرمایه گذاری بخاطر اطمینان نداشتن از موفقیت - حتی نسبی - در گیشه هنوز جرأت اکران فیلم خود را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 پرده سینما در کشور منتظر اکران یک فیلم خوب!

500 پرده سینما در کشور منتظر اکران یک فیلم خوب!