مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 13:102021-05-18ورزشي

خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در شرایط کنونی به مصلحت نیست


جمع بندی کمیسیون متبوعش این است که در حال حاضر و با وجود شرایط بورس، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صلاح نیست و تبعات اجتماعی به همراه دارد.

- ، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس به تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوعش پرداخت و گفت: جلسه امروز کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی که با حضور وزیر ورزش و جوانان و درخصوص بررسی واگذاری غیرقانونی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین انتصابات غیرقانونی افراد مشکل دار در برخی از فدراسیون ها و ادارات کل استان ها تشکیل شده بود، به ابعاد مختلف بحث پرحاشیه واگذاری دو تیم پرطرفدار پایتخت با حضور کارشناسان مرکز پژوهش ها، معاونان وزیر ورزش و اعضای کمیسیون پرداخت.

وی بیان کرد: واگذاری باشگاه های مهم و پرطرفدار استقلال و پرسپولیس بدون فراهم شدن زیرساخت های درآمدزایی باشگاه ها، نوع و روش واگذاری نمی تواند ضامن موفقیت خصوصی سازی در ورزش حرفه ای کشور باشد و مادامی که بسیاری از ضوابط حقوقی و قانونی نظام باشگاه داری تدوین نشده است، موضوع واگذاری و خصوصی سازی دو باشگاه ورزشی می تواند صرفاً رهاسازی آنها و منابع عمومی تلقی شود.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس افزود: برای مثال در حال حاضر موضوع کسب و کارها و مشاغل ورزش حرفه ای و ضوابط بیمه ای و مالیاتی مشخص و مدونی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در شرایط کنونی به مصلحت نیست

خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در شرایط کنونی به مصلحت نیست