مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 13:052021-05-18سياسي

مجلس حامی سایپای نوین و تولید خودروهای باکیفیت در داخل است


سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به تولید خودروهای جدید از سوی شرکت سایپا گفت: مجلس حامی سایپای نوین و تولید خودروهای باکیفیت در داخل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی مهر به نقل از سایپانیوز، سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مدیران شرکت سایپا با اتخاذ سیاست سایپای نوین به دنبال تولید خودروهای باکیفیت و قابل رقابت هستند، اظهار داشت: خوشختانه سیاست های خوبی در شرکت سایپا آغاز شد که براساس آن شاهد تولید انواع خودروهای شاسی بلند، باکیفیت و مقاوم هستیم.

وی افزود: خودروهای شاهین و آریا که از سوی این شرکت طراحی و تولید شده اند از جمله خودروهای مشتری پسند و باکیفیت هستند که می توانند بازار خوبی را در داخل و خارج پیدا کنند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه ما در 2 سال اخیر شاهد تحولی در صنعت خودروی کشور از سوی سایپا هستیم، عنوان کرد: یکی از اقدامات خوب مدیران این شرکت همکاری با وزارت دفاع برای تولید قطعات خودرو در داخل است.

دلخوش گفت: در همین راستا شرکت سایپا قراردادهایی با شرکت های دانش بنیان و شرکت های زیرمجموعه وزارت دفاع منعقد کرد تا قطعات خودرو در داخل تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس حامی سایپای نوین و تولید خودروهای باکیفیت در داخل است

مجلس حامی سایپای نوین و تولید خودروهای باکیفیت در داخل است