مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-05-18سياسي

بابایی: 32 هزار نفر از کارکنان ایثارگر در دولت تا پایان خرداد استخدام می شوند


طبق گفته رییس سازمان اداری و استخدامی تا پایان خرداد ماه 32 هزار نفر از کارکنان ایثارگر دولت تبدیل وضعیت شده و پیمانی و رسمی می شوند.

- علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با حضور جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی موضوع اجرای قانون بودجه سال 1400 و بندهای مربوط به سازمان اداری و استخدامی در مورد تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در دستگاه های دولتی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: طبق گفته رییس سازمان اداری و استخدامی تا پایان خرداد ماه 32 هزار نفر از کارکنان ایثارگر دستگاه های دولتی از قراردادی و شرکتی به پیمانی و رسمی تبدیل وضعیت خواهند شد.

سخنگوی کمیسیون مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه موضوع تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری های کل کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر اجرای ان تأکید شد.

بابایی خاطرنشان کرد: در ادامه این جلسه سؤال امانقلیچ شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس از محمدرضا آذری  جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر دستگاه های زیر مجموعه این وزارتخانه از قراردادی به پیمانی و رسمی مطرح شد.

وی افزود: در نهایت پس از پاسخ وزیر به سؤال، نماینده سؤال کننده از پاسخ وزیر قانع نشد و سؤال برای بررسی بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابایی: 32 هزار نفر از کارکنان ایثارگر در دولت تا پایان خرداد استخدام می شوند

بابایی: 32 هزار نفر از کارکنان ایثارگر در دولت تا پایان خرداد استخدام می شوند