مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 12:502021-05-18سياسي

نیروهای مسلح پاسخ دندان شکن به هرگونه تهدید می دهند


دشمنان ما باید بدانند نظام جمهوری اسلامی با برخورداری  از نیروهای مسلح این آمادگی را دارد که در برابر هر تهدیدی بایستند و جواب دندان شکنی به آنان دهند.

- ، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم تغییر نام بلوار هجرت تهران به شهیدان سرباز که امروز در مرکز آموزش شهدای وظیفه نزاجا (پادگان 01) برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز همه افرادی که در این مسیر فعالیت می کنند تا ما شهدا را از خاطر نبریم، در جبهه مقدسی گام برمی دارند که این جای تشکر و قدردانی دارد.

وی در ادامه از اقدام شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری منطقه 14 در تغییر نام بلوار هجرت به شهیدان سرباز و میدان هجرت به شهدای پدافند هوایی ارتش و خیابان تختی به شهیدان ارتش قدردانی کرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش سپس با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس، افزود: این عملیات نقطه عطف دفاع مقدس و مایه سرافرازی و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دریادار سیاری گفت: عملیات بیت المقدس بزرگمردی، پادررکاب بودن، ایثارگری، ولایتمداری و شهادت طلب بودن ملت قهرمان ایران را به جهانیان نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح پاسخ دندان شکن به هرگونه تهدید می دهند

نیروهای مسلح پاسخ دندان شکن به هرگونه تهدید می دهند