مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 12:302021-05-18سياسي

تزریق اعتبار موردنیاز برای پروژه های راهسازی اهر توسط وزارت راه


رییس کمیسیون عمران مجلس از تزریق اعتبار مورد نیاز برای پروژه های راهسازی شهرستان اهر توسط وزارت راه و شهرسازی خبرداد.

- ، محمدرضا رضایی کوچی ظهر امروز سه شنبه در جلسه بررسی پروژه آزادراه اهر- باکو افزود: خوشبختانه بخش عمده ای از پروژه بزرگراه اهر- تبریز اجرا شده و بخش باقی مانده نیز در 2 نقطه در حال احداث است که نیاز به اختصاص اعتبار بیشتری دارد.

وی گفت: طبق توافقاتی که با وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه انجام یافته؛ برای تکمیل پروژه بزرگراه اهر- تبریز و تقاطع های این طرح اعتبار موردنیاز تزریق می شود.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امسال با پیگیری های نماینده اهر و هریس؛ طرح آزادراه اهر- باکو در لایحه بودجه 1400 دارای ردیف بودجه شد که اجرای این پروژه تحول بزرگ اقتصادی در آذربایجان شرقی به دنبال خواهد داشت.

رضایی ادامه داد: معتقدیم می توانیم با کشورهای همسایه مراودات اقتصادی بیشتری داشته باشیم و این امر با زیرساخت های مناسب و جاده ترانزیتی مناسب محقق می شود.

وی از اتمام مطالعات پروژه آزادراه اهر- باکو در سال جاری خبر داد و گفت: امیدواریم با اتمام مطالعات آزادراه اهر-باکو؛ بتوانیم تا پایان سال جاری مناقصه این پروژه را با مشارکت بخش خصوصی مشخص کنیم، این طرح از نظر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق اعتبار موردنیاز برای پروژه های راهسازی اهر توسط وزارت راه

تزریق اعتبار موردنیاز برای پروژه های راهسازی اهر توسط وزارت راه