مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 12:302021-05-18اقتصادي

لزوم تغییر دیدگاه ها نسبت به حوزه میراث فرهنگی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بر لزوم تغییر نگاه ها نسبت به حوزه گردشگری تاکید کرد و گفت: باید نگاه ها نسبت به حوزه میراث فرهنگی تغییر کند و اگر این نگاه در گذشته وجود داشت اکنون شاهد برخی اتفاقات ناخوشایند در این حوزه نبودیم.

- ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بر لزوم تغییر نگاه ها نسبت به حوزه گردشگری تاکید کرد و گفت: باید نگاه ها نسبت به حوزه میراث فرهنگی تغییر کند و اگر این نگاه در گذشته وجود داشت اکنون شاهد برخی اتفاقات ناخوشایند در این حوزه نبودیم.

فریدون فعالی عصر امروز 28 اردیبهشت ماه در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل میراث فرهنگی و شرکت سهامی بیمه ایران در خصوص مرمت و احیای عمارت تاریخی و احداث پایانه خسارت بیمه ایران استان کرمان گفت: باغ تاریخی بیمه ایران یک بنای ارزشی است که قابلیت ثبت را دارد.

وی با اشاره به تعداد آثار ثبت ملی و جهانی استان کرمان اظهار کرد: استان کرمان با همه داشته های تاریخی و فرهنگی، هنوز در جایگاه واقعی خود قرار نگرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بر لزوم تغییر نگاه ها به حوزه گردشگری تاکید کرد و افزود: باید نگاه ها نسبت به حوزه میراث فرهنگی تغییر کند و اگر این نگاه در گذشته وجود داشت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تغییر دیدگاه ها نسبت به حوزه میراث فرهنگی

لزوم تغییر دیدگاه ها نسبت به حوزه میراث فرهنگی