مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-18پزشكي

رویداد مجازیBasal Insulin Therapy:Starting a New Centuryبرگزار شد


Starting a New Century توسط شرکت داروسازی سانوفی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، با توجه به پیشرفت های علمی صورت گرفته در کنترل بیماری دیابت و اهمیت ارتقا درمان بیماران دیابتی کشورمان، هدف از برگزاری این وبینار، ارائه ی تازه ترین مطالعات انجام شده پیرامون انسولین های بازار نسل جدید در کنترل دیابت بود.

انسولین های پایه نسل جدید علاوه بر کنترل قند خون بیماران، مزایای مهمی از جمله نوسانات قند خون کمتر، افت قند کمتر، افزایش وزن کمتر و همچنین انعطاف پذیری بیشتر در زمان تزریق در مقایسه با نسل اول انسولین های پایه برای بیماران دیابتی فراهم می کنند.

شرکت داروسازی سانوفی، که اولین وارد کننده ی انسولین پایه نسل جدید در ایران می باشد، با برگزاری وبینار Basal Insulin Therapy: Starting a New Century در تاریخ 10 اردیبهشت ماه، تازه های علمی پیرامون استفاده از انسولین های پایه نسل جدید در بیماران دیابتی نوع یک و دو را با بیش از 650 پزشک متخصص در زمینه دیابت از سرتاسر ایران به اشتراک گذاشت.

در طی این وبینار به ترتیب دکتر مهاجر تهرانی (فوق تخصص غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران) دکتر نیافر (فوق تخصص غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تبریز)، و دکتر آموزگار (فوق تخصص غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی) مطالعات مرتبط با مزایای استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد مجازیBasal Insulin Therapy:Starting a New Centuryبرگزار شد

رویداد مجازیBasal Insulin Therapy:Starting a New Centuryبرگزار شد