مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-05-18اقتصادي

لزوم توجه مدیریت شهری به تأمین نیازهای پایه کودکان در توسعه شهرها


رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: تأمین نیازهای پایه کودکان و رعایت حقوق کودکان از مقوله های اساسی مرتبط با توسعه شهری است که مدیریت شهری باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشد.

- ، مهدی جمالی نژاد که 28 اردیبهشت به صورت ویدئو کنفرانس در آیین اختتامیه جشنواره جهانی نقاشی کودک که از سوی شهرداری کرمان برگزار شده، سخن می گفت، اظهار کرد: آینده توسعه شهری و شهرنشینی در دنیا و ایران نشان دهنده میل فراینده جمعیت به سکونت در شهرهاست به گونه ای که تا سال 2050 حدود 68 درصد جمعیت جهان در شهرها ساکن خواهند بود و توجه به تأمین نیازهای پایه و اساسی اقشار مختلف ساکن در شهرها از جمله کودکان نیز به عنوان یکی از مهمترین برنامه های دولت های ملی و محلی قلمداد می شود.

وی ادامه داد: توجه شهرداری ها و شوراها به تأمین نیازها و انتظارات کودکان در مقوله های مرتبط با توسعه شهری بنا به ضرورت تأمین آرامش و امنیت آنها در شهر، نقش و جایگاه آنها در آینده شهر، آسیب پذیری و نیازمندی آنها به حمایت و رعایت حقوق کودکان بسیار حائز اهمیت است.

جمالی نژاد با بیان اینکه یکی از راه های جذاب، مؤثر و مهم برای پرداختن به موضوع کودک در شهر، هنر نقاشی به عنوان ابزار و زبان مشترک است، گفت: با تحلیل و بررسی آثار کودکان می توان انتظارات، خواست ها و آرزوهای ذهنی کودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه مدیریت شهری به تأمین نیازهای پایه کودکان در توسعه شهرها

لزوم توجه مدیریت شهری به تأمین نیازهای پایه کودکان در توسعه شهرها