مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-18اقتصادي

تسریع در فرآیند راه اندازی کارخانه فولاد قاینات، اصلی ترین مطالبه خراسان جنوبی است


تسریع در راه اندازی کارخانه فولاد قاینات، اصلی ترین مطالبه استان است که با توجه به وعده های قبلی ایمیدرو باید هرچه زودتر به نتیجه برسد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: تسریع در راه اندازی کارخانه فولاد قاینات، اصلی ترین مطالبه استان است که با توجه به وعده های قبلی ایمیدرو باید هرچه زودتر به نتیجه برسد.

حمید ملانوری، امروز سه شنبه 28 اردیبهشت در نشست با وجیه الله جعفری؛ رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در تهران افزود: انتظار ما این است که ایمیدرو برای شتاب بخشی به تعهدات خود در استان تلاش بیشتری داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی اظهار کرد: با توجه به نتایج مطلوب اقدامات ایمیدرو در انجام ژئوفیزیک هوایی، چنانچه اطلاعات مربوط به این طرح در اختیار استان قرار گیرد، برنامه ریزی برای واگذاری محدوده های اکتشافی به بخش خصوصی و متقاضیان این حوزه شتاب می گیرد.

استاندار خراسان جنوبی به اشاره به وعده سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران مبنی بر اجرای خط انتقال برق به معادن شاهکوه نهبندان گفت: با توجه به اینکه اجرای این خط انتقال، بخش عمده ای از نیاز معادن شاهکوه را برطرف می کند و اصلی ترین مانع را از پیش روی فعالان این حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در فرآیند راه اندازی کارخانه فولاد قاینات، اصلی ترین مطالبه خراسان جنوبی است

تسریع در فرآیند راه اندازی کارخانه فولاد قاینات، اصلی ترین مطالبه خراسان جنوبی است