مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-18ورزشي

باشگاه ذوب آهن: ادعای فراز کمالوند مایه تاسف است


باشگاه ذوب آهن به اظهارات سرمربی تیم فوتبال سایپا واکنش نشان داد و آنرا مایه تاسف دانست.

- ، در پی اتفاقات و حواشی بازی پیکان با سایپا در لیگ برتر فوتبال که با برد پیکان خاتمه یافت، باشگاه ذوب آهن هم که در انتهای جدول و برای باقی ماندن در لیگ با سایپا رقابت می کند، بیانیه ای را صادر کرد.

فراز کمالوند سرمربی سایپا بعد از بازی با پیکان به فدراسیون فوتبال معترض شده بود که چرا داوری از اصفهان (شهر متعلق به تیم ذوب آهن) برای قضاوت این مسابقه انتخاب شده است.

در بیانیه باشگاه ذوب آهن آمده است: سابقه بیش ازنیم قرن حضور باشگاه اصیل و ریشه دار ذوب آهن همچون اکثر باشگاه های با قدمت و ساختارمند کشورمان در میادین و مسابقات ورزشی بویژه رشته فوتبال به خوبی نشانگر این است که این باشگاه علی رغم ضررهای فراوانی که با تصدیق و تایید کارشناسان محترم فوتبال از داوری دیده هرگز نه در امر مهم و مقدس داوری دخالت نموده و نه اینکه سعی نموده تا از این رویه به سود خود بهره برداری نماید.

بدیهی است که انتخاب و تعیین داوران نیز هیچ ربطی به باشگاه های حاضر در لیگ نداشته و نخواهد داشت و فدراسیون فوتبال و کمیته داوران نیز به عنوان فصل الخطاب امر داوری تنها پاسخگو و مسئول عملکرد داوران خواهد بود و باشگاه ذوب آهن چنانچه نفوذی داشت از این نفوذ برای بهبود نتایج و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه ذوب آهن: ادعای فراز کمالوند مایه تاسف است

باشگاه ذوب آهن: ادعای فراز کمالوند مایه تاسف است