مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-18ورزشي

بازگشت دوباره باشگاه پرسپولیس به شیوه های منسوخ درآمدزایی


باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه خواسته هواداران این بوده که شماره حسابی برای پرداخت کمک های خود اعلام شود اقدام به این کار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: طی ماه های گذشته هواداران پرشمار باشگاه بارها در پیام ها و تماس های خود، درخواست ارائه یک شماره حساب مطمئن، متعلق به دریافتی های مستقیم به حساب پرسپولیس داشتند.

به همین بهانه و برای ارج نهادن به خواسته هواداران و رفع مشکلات عدیده مالی، مدیریت باشگاه پرسپولیس اقدام به انتخاب یک شماره کارت بانکی کرد.

هواداران پرسپولیس از این پس می توانند کمک های نقدی خود را از طریق کارت زیر، به حساب باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نزد بانک مرکزی واریز کنند: 6367 - 9570 - 1666 - 6666 همچنین طرفداران این امکان را دارند تا از طریق کد دستوری جدیدی، به باشگاه محبوب خود کمک مالی کنند: * 780 * 6666 # به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، باشگاه پرسپولیس با تاکید به اینکه این کار را بر اساس خواسته هوادارانش انجام داده عملا نشان داد که در کسب درآمدزایی دچار مشکل اساسی شده وگرنه بازگشت به شیوه های منسوخ شده مدیران گذشته این باشگاه برای درامدزایی جای هیچ گونه دفاعی ندارد و باید منتظر شد و دید جعفر سمیعی که برای برطرف کردن دغدغه های مالی این باشگاه از ابتدای حضورش با قرض کردن بخشی از مشکلات را حل کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت دوباره باشگاه پرسپولیس به شیوه های منسوخ درآمدزایی

بازگشت دوباره باشگاه پرسپولیس به شیوه های منسوخ درآمدزایی