مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-05-18سياسي

چالش رییس جمهور آینده برای سروسامان دادن به یارانه 45500 تومانی


به زودی شورای نگهبان اسامی افراد تایید صلاحیت شده برای آغاز رقابت بر سر کرسی ریاست جمهوری را اعلام خواهد کرد و به نظر می رسد به مانند هر ساله موضوع یارانه های نقدی و افزایش و کاهش آن یکی از وعده های انتخاباتی کاندیدا ها باشد.

- روزهای رقابت بر سر کرسی ریاست جمهوری یک بار دیگر فرا رسیده است و کاندیداهای بسیاری برای تصاحب این کرسی مدارک خود را تحویل داده اند تا در صورت عبور از فیلتر شورای نگهبان رقابت خود را آغاز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی ، قطعا یکی از شعارهای کاندیداهای ریاست جمهوری موضوع یارانه ها است.

یارانه هایی که دولت تدبیر و امید از آن به عنوان قصه پر غصه جمهوری اسلامی یاد کرد اما در همه این هشت سال هیچ اقدامی در راستای کاستن از غم این غصه انجام نداد! به هر حال در این مطلب می خواهیم به این مسئله بپردازیم که در این سال ها چقدر از ارزش یارانه های نقدی پرداختی کاسته شد و آیا کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه ای برای افزایش آن نخواهند داشت؟ چرا دولت نهم طرح هدفمندی یارانه ها را کلید زد؟ در سال 1387 مطابق با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که تقریباً 70 درصد از جمعیت کشور تنها می توانند حدود 30 درصد از یارانه های پرداختی در کالاهای مختلف را مصرف کنند و 30 درصد باقیمانده جمعیت هم 70 درصد از این یارانه ها را مصرف می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش رییس جمهور آینده برای سروسامان دادن به یارانه 45500 تومانی

چالش رییس جمهور آینده برای سروسامان دادن به یارانه 45500 تومانی