مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-18سياسي

گفتگوی تلفنی ولایتی با سخنگوی جنبش انصارالله یمن


علی اکبر ولایتی و محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله یمن در تماس تلفنی در خصوص تحولات اخیر و همکاری های فیمابین گفتگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله یمن در تماس تلفنی در خصوص تحولات اخیر و همکاری های فیمابین گفتگو کردند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با اشاره به حرکت مردم یمن برای مقابله و مبارزه با توطئه دشمنان و تحقق اهداف مورد نظر ملت بزرگ این کشور گفت: جنبش انصار الله یمن به رهبری آقای الحوثی نقش بسیار مهمی در پیشرفت نهضت مردم بزرگ یمن داشته است و مسئولیت های سنگینی بر عهده دارید و پیروزی های فراوانی هم در خدمت به مردم یمن داشته اید و امیدواریم هر چه زودتر اهداف مورد نظر و پیروزی های بیشتری برای این نهضت محقق گردد.

 ولایتی با تاکید بر مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از محور مقاومت و تاکید مقام معظم رهبری در توسعه روابط ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک گفتگوها و دیدارها محقق شود.

وی در بخش دیگری از این گفتگو از برگزاری نشست مجازی با حضور اندیشمندان و علمای اسلامی و آزادی خواهان جهان از سوی مجمع جهانی بیداری اسلامی در حمایت از نهضت مردم این کشور در برابر تجاوز دشمنان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تلفنی ولایتی با سخنگوی جنبش انصارالله یمن

گفتگوی تلفنی ولایتی با سخنگوی جنبش انصارالله یمن