مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-18فرهنگي

طرح ملی شهر خلاق باید سمنان را به مرکز سفال هنری ایران تبدیل کند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: فعالیت ها و اقدامات در سمنان ،به عنوان شهر خلاق سفال باید منجر به شناخته شدن سمنان به عنوان مرکز سفال هنری ایران شود.

- ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: فعالیت ها و اقدامات در سمنان ،به عنوان شهر خلاق سفال باید منجر به شناخته شدن سمنان به عنوان مرکز سفال هنری ایران شود.

فرشید فلاح 28 اردیبهشت ماه در نشست شورای برنامه ریزی و سیاست گذاری شهر خلاق در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان افزود: سمنان در رقابتی فشرده امسال به عنوان شهر خلاق صنایع دستی با محوریت سفال معرفی شده است و دستیابی به این جایگاه مهم نیازمند برنامه ریزی دقیق و فشرده همراه ارائه طرح های ابتکاری و خلاقانه است.

وی با بیان اینکه از بین 360 شهر کشور پس از داوری 90 شهر به عنوان شهرهای خلاق در رشته های مختلف انتخاب و معرفی شده اند افزود: سمنان نیز به همراه 6 شهر دیگر شبکه شهرهای خلاق صنایع دستی را تشکیل می دهند.

فلاح افزود: در این نشست ها باید تصمیم گیری شود که برای ترویج سفال، اقتصاد سفال، فعالیت های آموزشی سفال، تدوین اطلاعات هنرمندان فعال در رشته سفال، حفظ حقوق معنوی هنرمندان و .

چه فعالیت ها و اقداماتی باید انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی شهر خلاق باید سمنان را به مرکز سفال هنری ایران تبدیل کند

طرح ملی شهر خلاق باید سمنان را به مرکز سفال هنری ایران تبدیل کند