مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-18اقتصادي

کمک 10 میلیاردی خیران اردبیلی به نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: نیکوکاران اردبیلی بیش از 10 میلیارد و 600 میلیون تومان به منظور تهیه و توزیع غذای گرم و سبدکالا در بین خانوار بی بضاعت استان در قالب پویش «ایران همدل و اطعام مهدوی» کمک کرده اند.

- حسین دشتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به پویش ایران همدل و اطعام مهدوی اظهار کرد: مردم روزه دار استان اردبیل بیش از 10 میلیارد و 600 میلیون تومان در قالب پویش ایران همدل و اطعام مهدوی در ایام ماه مبارک رمضان مشارکت کردند.

وی افزود: در سایه کمک های مردمی، در طول ماه مبارک رمضان 135 هزار پرس غذای گرم و سبدکالا تهیه و در بین مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: حسن توجه نیکوکاران اردبیلی به نیازمندان به خصوص در مناسبت های مختلف بسیار چشم گیر است و می توان با استفاده از این ظرفیت بخش مهمی از نیازهای اساسی خانوار بی بضاعت جامعه را برطرف کرد.

وی با اعلام اینکه بیش از 105 هزار پرس غذای گرم در ماه نزول قرآن به دست فقرا و محرومان جامعه رسیده، تصریح کرد: دو میلیارد و 440 میلیون تومان به منظور تهیه و توزیع غذای گرم در بین مددجویان هزینه پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 10 میلیاردی خیران اردبیلی به نیازمندان

کمک 10 میلیاردی خیران اردبیلی به نیازمندان