مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-18اجتماعي

جابه جایی روزانه 13 هزار مسافر در ناوگان اتوبوسرانی قزوین


سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: سال 99 روزانه 13 هزار و 296 نفر مسافر در ناوگان اتوبوسرانی شهر قزوین جابه جا شدند که این آمار نسبت به سال های پیش از شیوع کرونا کاهش داشته است.

- ایسنا/قزوین سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: سال 99 روزانه 13 هزار و 296 نفر مسافر در ناوگان اتوبوسرانی شهر قزوین جابه جا شدند که این آمار نسبت به سال های پیش از شیوع کرونا کاهش داشته است.

شیما زرآبادی پور در این خصوص تصریح کرد: سال 99 سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین به عنوان یکی از زیرمجموعه های این معاونت با 164 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی، 48 دستگاه اتوبوس بخش عمومی و 24 خط اتوبوس خدمات ارائه داده است، به طور میانگین روزانه 13 هزار و 296 نفر مسافر در مسیری با مجموع طول 195 کیلومتر توسط سازمان اتوبوس رانی جابه جاشده است.

وی افزود: به علت شیوع کرونا، تعطیلی و کاهش ظرفیت ناوگان اتوبوس رانی، آمار جابه جایی مسافر در سال 99 نسبت به سال های پیش از آن با کاهش چشمگیری همراه بود؛ در سال های گذشته به طور میانگین روزانه بیش از یک صد هزار نفر از طریق این ناوگان جابه جا می شدند.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین، سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: ناوگان اتوبوس رانی قزوین، 499 ایستگاه اتوبوس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی روزانه 13 هزار مسافر در ناوگان اتوبوسرانی قزوین

جابه جایی روزانه 13 هزار مسافر در ناوگان اتوبوسرانی قزوین