مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-18اقتصادي

حل مشکلات گلخانه داران مستقر در فرودگاه یاسوج پس از چند سال


معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رفع مشکل 10 واحد گلخانه ای مستقر در فرودگاه یاسوج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید حشمت الله صمیمی دوست در  جمع خبرنگاران از حل مشکل گلخانه داران مستقر در فرودگاه یاسوج خبر داد و گفت: قرارداد تعدادی از گلخانه داران مستقر در فرودگاه به پایان رسیده و چند سالی سرگردان بودند که با تدابیر اتخاذ شده مشکل این افراد هم حل شد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با موافقت منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و امور اراضی استان افزون بر 18 هکتار زمین برای انتقال واحدهای گلخانه ای در نظر گرفته شد که واحدها به آنجا منتقل شوند.

وی بیان کرد: در مکان جدید نه تنها 10 واحد گلخانه ای فرودگاه مستقر  می شوند بلکه ظرفیت سرمایه گذاری واحدهای جدید نیز وجود دارد.

این مسئول عنوان کرد: نکته حائز اهمیت این است که همه گلخانه داران فرودگاه یاسوج، بانوان هستند و رفع مشکل این واحدها، هدیه کوچک حوزه اقتصادی به بانوان کارآفرین استان است.

وی با بیان اینکه واحدهای مستقر در فرودگاه یاسوج چند سال بود که با این مشکل مواجه بودند، خاطرنشان کرد: با تعطیلی این گلخانه ها بیش از 70 نفر بیکار شده بودند که به زودی و با راه اندازی واحدها در مکان جدید به شغل خود باز می گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات گلخانه داران مستقر در فرودگاه یاسوج پس از چند سال

حل مشکلات گلخانه داران مستقر در فرودگاه یاسوج پس از چند سال