مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-18اجتماعي

تمدید مجدد مهلت ثبت نام جاماندگان آزمون زبان پیام نور


رییس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور متقاضیان آزمون زبان این دانشگاه تا فردا مهلت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، گفت: این آزمون 5 خرداد ماه به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

- رییس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور متقاضیان آزمون زبان این دانشگاه تا فردا مهلت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، گفت: این آزمون 5 خرداد ماه به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر معصومه حسینی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه 5 خردادماه 1400 به صورت الکترونیکی در مراکز استانهای همدان، یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، تهران، سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمانشاه و بوشهر برگزار می شود.

وی با اشاره به لغو آزمون فوق در 22 فروردین ماه اعلام کرد: متقاضیان جامانده برای شرکت در سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور می توانند تا فردا 29 اردیبهشت ماه سال جاری به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور مرکز سنجش و آزمون http://azmoon.

pnu.

ac.

ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور اظهار کرد: کارت شرکت در سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نورآزمون از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مجدد مهلت ثبت نام جاماندگان آزمون زبان پیام نور

تمدید مجدد مهلت ثبت نام جاماندگان آزمون زبان پیام نور